Ebba Grön.

Tvåbarnsmorsa! Hurra! :D

I tisdagsmorse skulle jag hit till Karlskoga Lasarett för ultraljud då barnmorskan misstänkte att bebben låg i säte med fötterna neråt. Svåger Kalle tog ledigt på förmiddagen och tog Charlie så jag och syrran kunde åka på ultraljud.. vi fick helt enkelt bara gå in i en annan dörr när vi kom fram för hemma i hennes kök fick jag värkar så vi fick strunta i kaffet! och 5 timmar senare kom en tjej till världen med dunder och brak, bröt nyckelbenet på vägen ut men mår annars jättebra <3 Hon heter Ebba och bara njuter av livet just nu..lika mycket som jag. Pappa Patrik åkte precis och ska hämta brorsorna på sina dagis och imorgon åker vi hem.

Jag har med all säkerhet världens bästa syskon! Tack för all hjälp <3


800 grader, du kan lita på mig. Nu ska min lilla tjej och jag sova en stund. Puss&hej!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Välkommen Ebba! <3

2011-09-29 @ 22:02:48
URL: http://nakeddays.blogg.se/
Postat av: Amanda - Harrys mamma

Så underbart, världens finaste Ebba! Hälsa och pussa från en stolt gudmor!

2011-09-30 @ 08:47:53
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0