Gokväll.

Idag är en stor dag, ingen förstår kanske hur stor och historisk den här dagen är. Karolinska skolan vann nämligen krampen!! Inte på fem hela värdelösa år har vi vunnit, men idag äntligen.
Allt var som de skulle, varmt, soligt, stämningen var på topp, alla var halvnakna.

Så grattis alla piltar! välförtjänt seger.

efter krampis drog jag hem och somnade gott till en dålig film, sen körövning. Jag är den enda i kören som inte har barn, så jag får alltid agera lektant, inte mig emot. Så efter en timmes pirat-krig-springa-runt-huset-lekande var jag helt slut, då blev jag vuxen och fick kaffe&rabarberpaj.

Nu ska jag sova och ladda inför sista skoldagen, nightynight!
ps. min lärare skrev ' hej lysmask! ' i ett sms idag, är inte de ett brott mot skollagen att diskriminera folks efternamn? jaja, jag skrattade gott iallafall.

/ AndréaDoria Lysén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0