sambo.

Oj, va mycket som hänt under lovet! Både roliga och tråkiga saker. Stackars syster Joanna har blivit jättesjuk så vi var på USÖ med henne igår, hoppas hon piggar på sig <3 Jag har bott hos syster Ingela sen i söndags och det är alltid lika roande, med ungar, hundar och hus på landet.. kan väl inte bli bättre.

Jag och Patrik har bestämt oss för att bli sambos. Jag är så jäkla glad! Längtar som sjutton. 
 
Påsken är ju den sötaste traditionen, man kan bli vimsig av för många kycklingar men i övrigt blir man glad av allt det gula. Blir ju pappas 50-års fest på påskafton, det blir nog trevlarns. Nu ska ja ut i den lilla solen som finns. Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH va mys med sambos! avis jag blir.

puss på min bel

2009-04-08 @ 21:08:41
Postat av: josie

det var jag som skrev /bel

2009-04-08 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0