ALLT FÖR HUSFRIDEN

v.28+2

Igår när jag kom hem hade patrik byggt två jättefina eldkorgar som står i trädgårn! Du är bäst älskling.

Shit, det är ju verkligen jul..i övermorron! galet. Jag har en del fix kvar, mest mat och städning.
Det är så mysigt att pyssla i vårat lilla hus. Förra året flydde jag och joanna från lägenheten den 22a, vi orkade inte se kaoset. Haha, snacka om att det är annorlunda i år.. båda är sambos med varsin kusin. Känns som bullerbyn, fast i vuxentid.

Julafton kommer bli bäst, vaknar hemma med Patrik och Leo.. sen pyser vi till Marta&Pelle och äter kalkon-lunch, kollar på kalle och tomten kommer..

Efter det ska vi till min mamma i nya huset, hela min släkt kommer.. tomten kommer dit också :) Sen midnattsmässa i Knista, viktigaste traditionen.

Jag bara går runt och njuter av varje stund just nu, bebben försöker vända sig ibland och då känns det som att magen ska spricka! Tina&Roberts Wilma är så himla fin! Så liten och mjuk <3

Nu ska jag ta ett vaaaarmt långt bad. Ska fika hos Faster Maj i kumla sen.. julmys och julklappar! woho. puss&hej från en stor mage på en tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0