BUSY WOMAN

v, 26+4

Åh herregud va mycket de är att göra hela tiden!

Kom hem från sthlm inatt, tack för ett magiskt dygn syster! Vi såg Elektra på kungliga operan och Richard Wolf satt bakom oss! vilken konstnär.. han log mot min mage :) Jag handlade upp alla pengar och blev lika förälskad i sthlm som alltid.

Jag har förresten hört rykten om att en Änglagård 3 håller på att spelas in..?

Just nu sitter jag hos Plingan, dom har babysångs-avslutning.. när dom kommer hem ska vi dra till Kumla och hälsa på väldigt höggravida kusin Emelie! Trevlarns värre.

Ikväll ska jag slå in paket.. mmm <3


Kommentarer
Postat av: josie

rickard wolf! åh.. avis..

2009-12-10 @ 18:37:19
Postat av: Joanna

tack själv för sthlm! det var fantastiskt att du var med!! hihi rikard wolf log åt din fina mage, det var coolt att han var där faktiskt! Han ser så spännande ut :) puss!

2009-12-14 @ 15:06:49
Postat av: Amalia

Min tossiga mormor gick fram och kramade Wolf'en när vi var på konserthuset och såg honom :P

2009-12-22 @ 11:19:24
URL: http://amaliaeriksson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0