LUCIA

Julen för mig består av 5 saker. tradition, sjunga i kyrkan, familj&släkt&vänner, tända ljus och till sist.. mat. Vi i Sverige är i princip besatta av mat kring jul.

Genom att vara sambo med en karl som har två tusen olika jobb så har jag blivit medbjuden på maaaassor med julbord.. men jag valde att följa med den här helgen, avbokade 3 st.. hur fet får man bli? Ikväll ska vi till askersund med Patriks morbrors företag, det blir nog as trevligt.. och gott! Och imorron bär det av till Kilsbergen med min familj på vilt-julbord :) härligt! jag kommer rulla fram.

Tina är tjock och underbar och är beräknad till 27e.. så sjukt snart! Längtar efter dig lilla bebis.

Igår hade jag och systrarna lucia-gig.. vi var underhållningen innan själva luciatåget, det var jätteroligt och gick hur bra som helst. Nyckelharpa är min passion in life, känns som man bara lever på riktigt när jag, ensam..spelar på min harpa och en publik lyssnar. mmm.. Glad lucia gott folk :) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0