MODERSKAP

Ska skicka in moderskapsintyg till försäkringskassan idag, känns helt overkligt.. jag ingår moderskap? roligt ord. Fett sugen på en 'Motherhood'-tatuering på foten.

Idag har Kalle kalas! Hela 28 år blir han imorgon. min kära svåger.

Igår var jag hos barnmorskan.. magen ligger över medelkurvan! herregud.. hur ska detta sluta. Bebisen ligger med huvudet neråt, därför den sparkar så hårt på mina stackars revben.

Snart jul för sjutton, vi tänkte hugga gran i helgen. Lyxigt med en syster som är markägare :) Jag vill ha en liten och rund, som liknar mig. Vi har Leo hela julafton, så himla skönt! Nu ska jag duscha vaaarmt i mitt kalla hus. Puss!

Kommentarer
Postat av: :)

Uppdatera kollar varigedag på din härliga blogg

2009-12-18 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0