SLEEPIN IN THE CAR

v. 29+0

puh, julen innebär ett evigt farande hit och dit.. med skilda föräldrar och svärföräldrar så känns det som man firar julen i bilen? Det allra bästa vore om alla kunde fira tillsammans i ett stort hus samtidigt! vilken dröm.

Men julen var underbar på alla sätt trots detta, alla barn var glada och jag fick massor med fina julklappar.

Barnmorskan rådde mig från att ta det lite lugnt med knäcken i jul. haha, det har ju gått bra? NOT. Har levt på godis, och jag har inte dåligt samvete.. men idag är jag sjukt sugen på nåt icke-juligt så det blir kyckligngryta med grönsaker.. mmm. Röksuget är olidligt stort.. jag blir galen. Jag känner nästan smaken..

Patrik åker till Falkenberg och jobbar i två dar :( trist som tusan.

Nu ska jag fortsätta se Harry Potter, andra filmen.. kärlek! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0