stl 56.

Ni vet hur nytvättade lakan luktar? När man bäddat med nya lakan i sängen så luktar det så gott när man lägger sig. Jag minns att jag var lite besatt av det där när jag var liten, att när det var något viktigt nästa dag, såsom jul, födelsedag, skolavslutning..så fick mamma bädda med nya lakan i min säng, för det gav minsann tur.

Syster Ingela är så gullig och överöser mig med bebiskläder, sånt som Tea&Tora har haft..och sånt som vi hade när vi var små. Och dom här små magiska bebiskläderna luktar precis så gott! Ååh, man nästan rör vid dom som att dom kan skada sig.. så försiktigt. Tänk att snart finns det en person som ska ha på sig dom här.. nästan för bra för att vara sant :)

nässpray, honung och raggsockor får rädda mig idag.. bebben har varit helt vild hela morgonen, gymnastik på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0