finalen sa tack&hej!

För att göra en lång historia kort, jag hade registrerat mig på Årets tv-tittare i förrgår. Okej, jag kollar väl RÄTT mycke på tv. Igår efter lunch stod det vanliga lilla härliga gänget utanför matsalen och tog varsin ciggarett, min mobil ringer från dolt nummer och jag svarade glatt. Det var från tv4 och jag hade blivit utvald till att svara på 20 frågor, om jag svarade alla rätt skulle jag få komma till finalen i Göteborg, och chansen att bli årets tv-tittare. Ni vet den där känslan, när livet liksom..hoppar på en. Man skakar, svettas och miljön runt om en snurrar. Precis så kändes de. Tjejen från tv4 var trevlig men lite slug, så jag svarade rätt på 16 frågor. Fuck. Jag var lite chockad och besviken när hon tackade för att jag va med och la på. Men men, jag var nästan en tv-kändis där en stund. Suck on that. Vi ses på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0