nyårslöften.

De klassiska nyårslöftena är väl träna mer, röka/dricka mindre, äta bättre o.s.v. De slank väl med när jag glatt och berusat lovade mig själv och berättade de för dom som stod brevid mig nån minut efter tolvslaget..det var min kära pojkvän, hans kusin Henrik och min vän Carro. Dagen efter bestämde jag mig för några nya nyårslöften. 1. Svara på alla sms! har insett att jag missar roliga saker och gör mina vänner upprörda/oroliga när jag av lathet skjuter upp svarandet. 2. Plugga. som fa-an. 3. Ta hand om kroppen, den är ändå rätt ung och stark fortfarande. 4. Berätta för mina kära oftare att jag älskar dom. 5. Skaffa jobb/ta körkort.. (borde vara högre upp på listan, men jaja) 6. Och sist..spara pengar till tatuering. nu ska jag laga mat åt svärmor! puss&hej från en piggare tjej.

Kommentarer
Postat av: josie

ja börja svara på sms gumman!

odu, trodde vi kommit överens om att träning inte är våran grej!

2009-01-06 @ 14:19:20
Postat av: bob

Hej! haha. Träna på potta med måtta =) rimma!

fintfint

2009-01-07 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0