ölmys is the thing.

När man fyller 18 år, är krogen det roligaste som finns, man har längtat hela sitt liv på att slippa hemmafesterna och kunna köpa VAAD man vill och de slutar med att man lägger alla sina pengar på för dyr alkohol som leder till ångest. Jag har varit 18 i snart ett år och jag har redan tröttnat. 1. Man hör inte vad NÅN säger, inte ett ord..man gissar och nickar så blir de fel, såklart. 2. Man blir alltid för full. 3. Dålig musik, oftast. 4. Man måste dansa. 5. Dyrt inträde. fem jävligt bra anledningar att istället välja ölmys :) Ikväll ska jag och underbara vänner, sitta på en bar och bara dricka öl och mysa. Jag längtar! Nu ska ja duscha och bli fin. (påhoppet ovan gäller inte satin, jag ÄLSKAR satin) vi ses på G.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min underbara

2009-01-11 @ 19:38:39
URL: http://nakeddays.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi får ta och ha ölmys snart jue! :D

2009-01-11 @ 23:48:04
URL: http://foot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0