this is really happenin.

Nu är jag i stan, i min och systers minimala tvåa..jag packar. jo, det händer.. jag flyttar härifrån. Jag ska bli sambo med Patrik Gustrafsson, min käraste..min käraste med ögon blå. Mitt rum och alla saker härinne  påminner mig hela tiden om livet innan Patrik, Leo och alla som trädit in i mitt liv.. och är det nånting jag vet, så äre att jag inte vill tillbaka dit.


Jag blir alltid så jäkla sentimental och nostalgisk, fan. Blev nästan tårögd när jag hittade massa klotter jag, jossan och bob skrivit till varann under långa lektioner..alla bilder, böcker, kläder man samlat på sig. usch, hatar det här. Nu ska alla LP-skivor varsamt packas ner. Ses på countryside of life. pussi

Kommentarer
Postat av: Lord Lajband

<3 Kommer sakna våra ballkongkvällar!

2009-07-19 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0