midsummernights dream.

jahopp, imorgon är det midsommarafton. Fullapäckat schema, lunch med familjen hos mamma, ska försöka hinna med till Högan med lilla Tea och sen fest i Backa. Det kommer säkert bli jätteroligt men jag är på så fruktansvärt dåligt humör så jag orkar inte tänka på det.

Saknar Leo..och Patrik..och Tea..saknar hela min omvärld. En kram av nån.

Hade iaf världens mysigaste kväll igår, palle och jag käkade på danska krogen, pratade om våran framtid tillsammans och vart härligt berusade..sen köpte vi två kilo lösgodis och gick hem. Om jag kunde förklara hur mycket jag älskar den mannen.


nu ska jag kolla på Sista dansen och somna, imorron vill jag vara glad. puss&natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0