nooo time for bloging.

usch vilken usel bloggare man är! har aldrig tid. Efter musikalen har jag förberett allt inför studenten, och jag hoppas inte jag glömt någon eller något.  Det börjar på riktigt pirra i magen, den värsta chocken har lagt sig..att man verkligen ska sluta och aldrig mer komma tillbaka, och det känns jättebra och jättedåligt.

I helgen var jag, leo, patrik och lars-erik i Strängnäs som Edlunds Rallycrossteam. Hur kul som helst, jag är fast..grymt trevliga människor och rolig och lite farlig sport. Jag och leo såg t.ex. när en bil slog runt och började brinna, panikkänslan innan killen kom ut var ingen rolig historia, nä usch va hemskt det var. Men han klarade sig fint som tur var.
I juli ska vi till norrland i över en vecka och mecka rallybilar och dricka öl, det blir grejer det.

Om drygt två veckor ska jag och palle äntligen bli sambos, jag är ju alltid där men det kommer bli skönt att ha sina saker där också. längtar!

Nu ska jag kila ner på stan och köpa hårfärg, kan inte se ut som en fågelskrämma på den stora dagen! hejhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0