fett med luck.

Idag såg en kraft från ovan ner på mig, eller igår..eller aa, såhär var de iallafall. När jag hämtade ut mitt gymnasiekort i höstas så glömde jag lägga i giltighetsbeviset i plastfickan och det har legat nånstans i min lägenhet alldelles för länge, jag har aldrig kommit ihåg att ta med mig de. Men så igår, hittade jag det under sängen och la det på sin rätta plats bakom kortet i plastfickan. Ibland besöks bussar av biljettkontrollanter, jag vill kalla dom överkontrollanter (internt skämt). Det här var en sån dag, vid Olof palmes torg steg två överkontrollanter på bussen, två kvinnor. Jag viftade glatt med mitt giltighetsbevis och var jätteglad för jag visste att man skulle få betala om man inte hade det. Framför sitter en kille med stora WESC lurar för öronen, han hade däremot INTE sitt bevis och fick böta femhundra spänn :O:O Jag var i chock, fytusan vad dyrt. TACK för att jag kom ihåg mitt asså, puuuh. Blir en lugn fredagkväll med film och mys med min älskade systerdotter! ska bli så skönt. Saknar min karl! Kom hem. Nu ska jag ut och ryka lite! Trevlig helg. Puss redhead.

Kommentarer
Postat av: bob

åh vad glad jag blev när du skrev detdär. Riktigt lycklig! saknar dig

2009-03-14 @ 14:30:08
Postat av: bob igen

det där med överkontrolanten alltså! =)

2009-03-14 @ 14:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0