Vardagshjältar.

De små sakerna i ens vardag kan göra hela dagen, iallafall för mig. Idag la jag märke till tre speciellt fina saker som gjorde min annars ganska jobbiga dag lite vackrare. Det första var en mamma och en son på kanske tre år som gick hand i hand med precis samma rock 'n' roll stil, de bar skinnjacka, gubbkeps och vita converse-skor. Så sjukt söta var dom! Det andra var de små fåglarna som kvittrade så fint i slottsparken när jag cyklade hem med min studentmössa i en låda under armen, det var harmoni på hög nivå. Det sista var min helt underbara systerdotter som sa ; Dea/Deja för första gången. Hon vet vad jag heter! Jag fick en tår i ögonvrån. Tack världen för att ni fanns där lite extra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0