för att sånt här är kuul :)

Hur många gånger har du varit kär? två gånger.

Favoritgodis: lakritsfiskar

Coolaste stad du har besökt: Smögen.

Action eller Skräck? aldrig aldrig aldrig action..

Vill bli när du var liten: brevbärare, frisör

När fick du din första kyss: 12 år.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? wannabe-punkaren i mellanstadiet, fjortisen i högstadiet.

Vad är du beroende av? cigg, dubbeljapp, kaffe, kärlek

Dagens roligaste händelse: jag blev vikare på ett dagis :)

Dagens tråkigaste händelse: dålig arbetsmiljö på markuells, folk skreeek..lr sjöng, ja vet inte.

Dagens humör:  sliten och förkyld men glad.

Vilka tv-program följer du? följer inte direkt nåt, men jag gillar kock-program, leila på landet och Gossip girl.

Vad gillar du mest med dig själv? min tatuering, mina händer med långa pianofingrar, mina fräknar.

Vad gillar du minst? fötter, tänder, öron..de missbildade helt enkelt.

Vad är det roligaste du vet? god stämning mellan människor, sommar, sjunga.

Har du något motto? inget snyggt citat eller så men, alla tjejer borde äta mer mat.

Hemlig hobby? inte än men jag skulle vilja bli murare..

Något vi inte vet om dig? jag älskar friluftsliv och skulle helst av allt bo i skogen..always.  

Vad ångrar du? ibland mitt gymnasieval, att jag inte alltid varit ärlig, jag ångrar att jag inte trodde mer på mig själv.

Vad önskar du? just nu fooodie.

Vad klarar du inte dig utan? Patrik, mamma, Tea.

Vad gör du helst en vardag? stan med Sara.

Vad gör du helst en lördagskväll? Tar ett glas vin och snackar skit.

Vad har du mest av i din garderob? gamla träningskläder..

Drömjobb? Pirat, inredare, artist, bonde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0