I wonder - The Go getters

Ensam kväll i stan, tänker svulla till Desperate housewifes och sen somna gott.

Borde egentligen baka till mitt kalas på torsdag men jag orkar inte, musikalen tar knäcken på en.

Jag gillar inte att fylla år ju, måste man? okej, man får en egen dag och presenter men ändå..all uppmärksamhet riktas på en bara för att man fyller år, inte för att man är rolig eller intressant. konstig tradition egentligen, den dagen man föddes..so what, ingen minns det iallafall. Min mamma har tre vuxna döttrar, med ganska många år emellan, men hon minns nästan bara saker som hände med min äldsta syster, hon var först liksom..och mamma minns varenda detalj..första gången hon spillde puré på haklappen ungefär..så när jag frågar nånting så säger hon ;äsch, ja minns inte vem av er som gjorde vad. hm, man är gammal och bortglömd. Nåväl, 19 år.. några vuxenpoäng har jag iallafall. Stadgad, bor i hus, bonusmamma åt en underbar 2-åring, timvikare på ett dagis..ja, det ser rätt bra ut ändå.

Nu ska jag duscha vaaaarmt för i stan tar vattnet aldrig slut, haha. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0