frankie, min vän.

Herregud vad jag fjäskar för palle, han fick hemma-spa när han kom hem igår..hårt arbetande karl behöver lite ompyssling. Fåfäng som han är fick han njuta av peeling, fotvård, massage och ett hett bad.. och pizza, haha. Jag ska kräva en ryggmassage tillbaka ikväll.

Hans nya namn på bebben är Franco. FRANCO! Vad har jag gjort för att förtjäna en man med så himla konstig namnsmak? Hur ska detta gå. vi kommer ALDRIG komma överens..stackars lilla barn.

Mina top 3 namn är:

pojke : Torsten, Axel och Vilgot.
flicka : Holly, Henny eller Hilma.

Middag med mormor ikväll! So long.

Kommentarer
Postat av: josie

axel är mycket fint!

2009-11-08 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0