kulning.

Igår 'tvingade' mina systrar med mig på en kulnings-lektion. Jag är tyvärr lite wrong ibland och behöver nån som pushar mig och säger 'upp och hoppa du kommer älska det'   Vilket jag sååå gjorde!

Gud, jag är fortfarande helt upprymd.. Det var min syster Joannas kompis Ida från Gotland som höll en kurs i kulning. Allt jag nånsin lärt mig om sång var inte värt att veta. Man sjunger inte, man ropar eller..nästan skriker. haha.


Vi var 15 kvinnor som stod i en ring.. när Ida började kula blev jag störtförälskad, så himla cool, vacker och duktig hon var! Och dialekten.. Gotland <3 i 1,5 timme försökte vi oss på detta och blev rätt skillade till slut, det sista vi fick göra var att gå ut i den kyliga novemberkvällen och kula. Har bara en sak att säga om det.. jag älskar livet.

Ni vet, när livet hoppar på en..ens egen personlighet hoppar på en och bara ropar 'Det här är du, du älskar det här du gör just nu'. Jag tänker aldrig sluta leta på dom ögonblicken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0