mer jul ge mig.

Man blir ju inte MINDRE sugen på julen av snön? åh!

Jag har laddat upp hela hösten med julsaker, julgardiner, dukar med mera.. nu jäklar! Julgran och allt ska vi ha. Inte för att vi kommer att vara hemma så mycket på själva julen, men det spelar ingen roll.. det är viktigt ändå. Patrik gick inte med på att sätta upp allt för några veckor sen, kanske va vettigt jag vet inte.. men ååååh julen! Idag ska jag boka julbord i Kilsbergen med min kära familj. läckert.


Ibland får jag höra gnäll, ja..det är sant..gnäll av att jag bloggar för lite? haha. Kan hända att jag hoppar över några dagar här och där, det händer ju så mycket..men när jag väl bloggar, då jävlar.

typ 3 veckor kvar till adevntsljusstakarna ska fram? WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0