nyhetsmorgon in my heart.

Nu när jag inte jobbat nåt på ett tag.. tillbringar jag förmiddagarna hemma på landet.. det är lugnt, tyst, jag eldar, pratar med kissen, städar, tvättar, boar mig, äter, dricker.. stånkar, myser med magen, sjunger för magen och bebben sparkar tillbaka.

Och så kollar jag på nyhetsmorgon, som jag älskar.. nyhetsmorgon följs av Malou efter tio, lika underbart är väl det.

Nån mer än jag som såg den söta indiern som var teexpert på nyhetsmorgon imorse? Han var helt virrig och toksöt! Kristin Kaspersen fnissade så hon höll på och dö. Han sörplade och spottade ut te..fick te på hakan, sa fel, fick skrattanfall, kallade alla svenskar för kor (?) och erkände att han av misstag tagit med fel sorts te. Haha, han gjorde min dag..jag skrattade gott. Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0