Rock n' roll = smal?



Jag vill vara BAD, se hård ut.. eller ja, det skiftar lite från dag till dag men för det mesta vill jag att det ska synas att jag älskar 50-tal och Volbeat, something like that.

Men om man ska vara Rock n' roll måste man då vara jäääävligt smal? Jag erkänner, jag tycker att det nästan bara nästan hör till lite.. jag tänker främst på sångerskor som sjunger rock. Vi har tre väldigt klara exempel, Gwen Stefani, Maja Ivarsson och Amanda Jensen (som jag är kär i, Palle också) Dom är väldigt rock n' roll-smala och blonderade.. och sjukt vackra! Är de idealet? eller ännu värre..är de mina ideal?

Jag förstår själv att jag inte kan leva som dom, Maja har haft svåra drogproblem, dom lever säkert på energidryck och äpplen.. inte så jäkla sunda liv men jag kan inte hjälpa att jag tycker att dom är vackrast. Suck, jag har dålig kvinnosyn..Samtidigt som jag älskar kurvor! Tro inget annat. Människor har olika kroppar av en anledning, man passar inte i allt. En del ska vara 'jag bor i turné-bussen och super en hel del'-smala och en del ska vara sunt kurviga. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer alltid vara mycket snyggare än alla dom tillsammans! Det är min åsikt av det hela. <3

2009-11-10 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0