the F word.

Food, Foodie, krubb, käk.. mat it is. Och jag älskar det. Jag älskar mat.

Jag är liksom..intresserad av mat. Jag älskar att laga mat, lära mig nya knep, kolla på matprogram, äta mat.. jag älskar tillochmed att misslyckas med mat för att aldrig mer göra om det misstaget.

Tänk när mina och patriks barnbarn kommer och hälsar på, då vet dom att jag är BÄST på att laga mat! Grandma rules. Jag gör den godaste lasagnen, dom godaste kanelbullarna, den bästa julmaten och den absolut godaste flädersaften. Oooh yes.

På Lucia ska Jag, Patrik, Mamma, Ingela, Joanna, Henrik, Kalle, Tea, Leo och Tora på julbord med vilt-tema.. det finns alltså rätter gjorda på bäver, björn och pärlhöna? Spännande värre. Sverige är ett coolt land.

Det bästa med den här världen är maten. Det bästa från alla länder..mina absoluta favoriter är mexikanskt, indiskt, grekiskt och svenskt såklart.

Hmm, vad ska man laga idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0