TJUVSTART

Igår tjuvstartade vi lite på julen, fikade med våra bästisar Tina, Robert, Viggo och bebban. Alkoholfri glögg var då inte fy skam, inte som starkvinsglögg men vad gör man. Tina är så himla snyggt gravid! Bara en mage liksom, jag känner mig som en valross brevid henne.

Om två timmar ska vi lyssna på bebbens hjärta, mäta magen och väga lilla mig. hjälp! vågen kommer visa 'error'

Just nu sitter jag i Plingans soffa, hon och Tora är på BVC så jag har Tea, hon somnade gött i vagnen när vi var ute och gick. Väldigt bra träning att vara moster! Man lär sig hela tiden. Att Tea blir två år i feb är ju helt sjukt ! Känns som imorse vi var på BB och hon var så liten och oskyldig..vi visste inte vilken underbar pratglad vilding det skulle bli <3

jobbade på dagis igår, bäst som alltid. Barnen tycker att jag varit med bebis så himla länge nu, kommer den aldrig ut? Dom är så söta och säger åt varann att man bara får klappa fint och försiktigt på magen. åh älsklingar!

Palle har gått lös på min gamla el-gitarr.. ett jäkla liv i stugan må ni tro, det är både vackert och inte. Jag låter han hållas så jag slipper höra hans gnäll om rökningen. Jag kan inte låta bli att vara lite stolt över mig själv, varit helt rökfri sen 3e juli! fett lång tid.

Jag har bara tjejnamn i huvet nu? Vad kommer det sig? Alla säger att det är en pojke men det kan ju faktist vara en liten tjej? Helle, Tilly och Hedda är jag kär i just idag..imorgon nåt annat, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0