tuesday.

ouff.. magen är stor! Går så jäkla fort, palle och jag låg kl.5 imorse och toklängtade efter bebben! Pratade om vad som kommer att bli mysigast.. såklart lära känna den lilla och att få ge leo ett syskon. Få se dom växa upp tillsammans. aah..

Igår var det fika på stan, gamla och nya vänner. Sjukt trevligt! Innan bussen gick ville Johanna köpa nåt till bebben.. vi letade efter nåt, men inget var riktigt sådär AAAWW tills jag fick syn på en AC/DC tröja.. ingen behövde säga nåt, den blev det.. och ett par jättesöta jeans till. Tack gullet!

Alla vet att katter jagar råttor. Det är mer än fakta.. det är ett ordspråk typ. Katt och råtta, Romeo&Julia, Adam och Eva. Min katt som jag hade när jag var liten jagade inte råttor/möss.. jag minns att vi hade en liten liten mus i källaren en gång och min pappa i princip kastade katten efter den. Katten tittade på oss som vi vore sjuka i huvet och gick till sin matskål. Den här katten som jag är sambo med, Jansson. craaazy motherfu... han tar minst en varje dag! Så jävla ofräscht för mig. Jag hittar små söta lik i mitt hus? Möss är ju så himla söta djur. jävla onda katt. fan.

Nu ska jag städa mitt hus, vi ses på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0