C dur.

'Nu är det natt över jorden och stjärnorna lyser kallt, bergen och skogarna sover och det är mörkt överallt. Bara min lägereld lyser med svarta natten omkring, jag är alldelles ensam men det gör mig ingenting'

Patrik och Leo sover för längesen, bara jag och den sjukt varma brasan.. och så jansson förstås, den spjuvern. Vet inte varför jag håller mig vaken, kanske för att det är sovmorgon imorrn eller så äre nåt i luften.. var ute och hämtade ved förut, stjärnorna är fan helt magiska.

kl 22.00 i SVT1 är Linda Rosing och Kissie med i Debatt, det ska diskuteras ämnet plastikkirurgi, kan bli riktigt roligt, hoppas jag är vaken till dess! Nu mera te och smörpopcorn, pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0