elegi.

lyssnar på elegi så fort jag får tid, min höst-låt.

Stängde på dagis idag, skönt.. jag älskar att jobba där. Idag dansade vi med löven, bakade bullar och pratade om min bebis i magen. En liten tjej tror att det blir en tjej och att hon ska heta 'Flingan'..hmm, vi får se.  

spenderade kvällen hos Robert&tina..vi skrattade gott åt förra sommaren när vi inte kände varann, första intrycken o.s.v.
Jag älskar att vara gravid med dig, Tina. Vi är som ett gift par, du och jag.

Imorron har jag och Pallebaby varit tillsammans i ett helt år.. åh, du kommer få stå ut med mig föralltid <3 ;)

Nu blire badkar och sen marsch i säng, upp med tuppen och cykla till dagis. Underbara liv! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0