fire weekend.

Det bästa med hösten är att man får elda! Jag blir som en litet barn när jag sitter och petar i brasan, ska tametusan köpa mig mashmallows och grilla. mmm, scout-minnen!

I lördags firade Patrik och jag att vi varit tillsammans i ett år, vi har varit ihop längre men det är våran dag iaf. Vi käkade på Indigo, supergod mat och trevligt sällskap. Jag älskar dig skrutten.

Igår åkte jag, palle, leo, tina, robert och lilla viggo på auktion i Hackvad. Jag är så fånig och aldrig vågar ropa så mycket jag ville ha gick till andraför en tia.. Min räddare var Stefan! Han ropade in massa sockerkaksformar till mig. thank god. Gänget åkte hem till oss och jag skulle testa mina nya formar, hmm..gick mindre bra. Jag hatar min ugn och det blev smet och klet. fan. Kanelbullens dag firades hos storasyster Ingela på kvällen :) vilken kvinna! Fett goda bullar. Imorron blire kålsoppa enligt tradition hos henne i Via. namnam.

Oj, nu ringde Ängen och ville att jag skulle jobba, woho! Nu blire bråttom. puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0