hot mama? näeru.

När magen växer och inget man har i garderoben passar.. vad gör man då?

Direkt när jag blev gravid blev jag jättebekväm av mig, som jag ALDRIG varit förut. Jag gick i sommarskor hela vintern, frös halvt ihjäl men hellre det än att se konstig ut i stövlar som jag inte gillade. Det var innan man har en annan liten persons liv på sitt samvete. Jag har köpt vinterstövlar, riktiga som håller värmen och hela tiden klär jag mig bekvämt, har bara kläder som sitter skönt och mjukt. Jag känner mig som en bumbibjörn när jag egentligen vill vara snygg och galen..det ska skrika BAD om min stil, det har jag alltid velat.

Som gravid får man tips och reklam av precis alla, allt från barnmorskan till tidningen man läser tipsar om mammakläder och gravid-grejer som ska underlätta. Men det finns inget som tilltalar mig? Det är tantiga, sjukt tråkiga kläder som skulle få mig att se ut som ett grått eller brunt tält?
Inte så hot mama.

Eftersom jag vill ha många barn gav det här mig en idé, en galen idé som måste bli verklighet en dag. Jag skulle vilja skapa sköna rockiga mammakläder. En hemsida med massor med färgglada, rockabilly/pinup, härliga rock-kläder till en blivande rock-mamma. Typ genialiskt? mhm. Gud, vilken dröm...<3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Wow vilken härlig dröm och idé! Hoppas den blir verklighet någon dag! Puss!

2009-10-12 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0