jag <3 min musiksmak.

top 100 fucking ever. Utan inbördes ordning.

You shook me all night long - AC/DC
SOS - ABBA
Over' for it started - Caesars
One Way Ticket - The Darkness
Behind blue eyes - The Who
Alla vill till himlen - Timbuktu
Hey joe - Jimi Hendrix
Pamela - Arvingarna
Rock and roll all night - KISS
Respect - Aretha Franklin
Jag vill ha dig - Ulf Lundell
12 23 05 - The Pinks
Girl from the north contry - Bob Dylan/Johnny Cash
Laugh n' a half - D.A.D
Angie - Rolling Stones
The Promise - Tracy Chapman
Cool Rider - Grease
I Walk the line - Johnny Cash
Cross road blues - Robert Johnson
Elegi - Lars Winnerbäck
I Used to Love her - Guns n' Roses
Jag kommer aldrig hit igen - Loving Anti
Losing my religion - R.E.M
E20 norr - Millencolin
Samson - Regina Spektor
The Weight - The Band
Take it off - The Donnas
Sweet Misery - The Dreadnoughts
Maybelline I Hofteholder - Volbeat
Hells Bells - AC/DC
The Sound of Silence - Simon&Garfunkel
Bara om min älskade väntar - Nationalteatern
Poison - Alice Cooper
Dance With me - The Sounds
It makes no difference - The Band
Twist&Shout - The Beatles
Drugs don't work - The Verve
Cry baby - Janis Joplin
Someone Special - Hardcore Superstar
Every time I look at you - KISS
Whiskey Lullaby - Brad Praisley
I Gotta Feeling - Black eyed peas
Summer of 69 - Bryan Adams
Don't Cry - Guns n' Roses
Moanin at Midnight - Howlin wolf
Summertime Blues - Eddie Cochran
Burning Love - Elvis
Coat of many colours - Dolly Parton
Mr. Cool - Snook
Home of the Blues - Johnny Cash You're the Storm - The Cardigans
My secret - Anna Ternheim
Halo - Beyoncé
Jag väntar vid min mila - Sofia Karlsson. Märk hur vår skugga - Cornelis Vreesvijk
Hallelujah - Jeff Buckley
Beleif - Gavin DeGraw
Please Mr. Postman - The Marvelettes
Heaven - Bryan Adams
Bed of Roses - Jon Bon Jovi
American girl - Tom Petty & The heartbreakers
Fields of Gold - Sting
Another piece of my heart - Janis Joplin
Making Beleive - Volbeat
Ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly - Gyllene tider
Rescue me - Fonatella Bass
Stupid Cupid - Connie Francis
Billie Jean - Michael Jackson
Hot Stuff - Donna Summer
Bohemian Rapsody - Queen
Save me - Edguy
I got mine - Motörhead
C'mon everybody - Eddie Cochran
Remember you - Skid Row
Start me up - Rolling Stones
Paradise by the dashboard light - Meatloaf
Leende guldbruna ögon - Sven Ingvars
Dressed for Success - Roxette
My Cool - Adam Tensta
Rihanna - Pon de replay
Övningsköra - Slagsmålsklubben
Jag är så het - Bjärn Rosenström
Beat it - Michael Jackson
Hey ya! - OutKast
Buddie I got You - Eva Eastwood
Fånga en ängel - Ted Gärdestad
Harpey Valley PTA - Jeannie C. Riley
San Fransisco - okänd
American woman - Jimi Hendrix
Hit me! - The Sounds
Somebody told me - The Killers
Hurt - Christina Aguilera
Man of constant sorrow - Soggy bottom boys
Wang Dang Doodle - Howlin Wolf
Every little thing - Carlene Carter
Wildwood Flower - June Carter
I'll Fly away - Alison Krauss
How we walk - Mando Diao
Om du lämnar mig nu - Lars Winnerbäck/Miss Li


Kommentarer
Postat av: Eddie

awesome med Loving Anti! :D

2009-10-15 @ 16:07:52
Postat av: anonym

bra låtar

2009-10-17 @ 00:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0