Sannamarken.

Lika mysigt som alltid, förutom att jag gick med Palle som bokstavligt talat sprang förbi allt jag skulle ha så jag köpte typ INGENTING, jäkla skit.

Igår var vi va på ultraljud! oj, vad den hade växt sen KUB-testet. Stor bebis :) Fick ett nytt datum, 14e mars istället för sjätte så jag är bara i vecka 17. Hm, andra gången jag får backa en vecka.. tråkigt när det enda jag gör är att räkna veckor, planera och längta efter första sparken. Men det kommer väl.. om några år kommer jag väl tråna efter gravid-tiden och längta tillbaka dit.

Jag är bra sur på mitt extra-jobb förresten. Får ingen lön!? Jag vill aldrig sätta min fot där igen, har vantrivts från början.

Nu måste jag bli sams med min kattunge, jag räddade nyss en talgoxe som han lekte med i köket. Sur katt, glad fågel.

Mys med Forsberg idag, promenad i höstsolen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0