thank you God.

På riktigt, tack Gud.. Tack alla övre makter för att Frejas operation gick bättre än nån hade vågat hoppas. Cancern är borta, hon är pigg och glad men vi vet ju inte om den kommer tillbaka..kan ta en månad, ett år eller två. Tack världen, livet, allting för att hon lever <3 Igår räknade jag ut att jag har gått 18 fulla veckor på söndag. Så äre. Vill ha min bebis nu! Min katt hatar mig för att jag nyss räddade en jättefin liten domherre från sin död. jäkla katt. Ska ta en långpromenad senare om ryggen går med på det förslaget.. ska ta med Tina på gravidyoga och se om det hjälper för jag vägrar gå och ha såhär ont till 14 feb. never. Nu blire bloggläsning! Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0