the passed.

Vart fa-an tog alla år vägen? Jag har fetaste åldersnojjan. Högstadiet? hoho?
och framförallt gymnasiet flög på riktigt förbi på en sekund.. Hann jag göra NÅT vettigt?

När jag tänker tillbaka på gymnasiet ser jag mest mig själv som en vilsen liten tjej som bytte hårfärg för ofta, skolkade en del, fikade/söp bort alla pengar.. och var sjukt ensam i min tvåa på nätterna. Jag ville skriva låtar och skriva klart alla uppsatser..men jag hade ingen energi. När jag vågade bjöd jag över nån bästis som sov över men jag sov nästan alltid själv ju. hemskt.

Det som påminner en om den här tiden när en och annan gammal låt dyker upp.. då kommer allt tillbaka.

Högstadiet bestod av Millencolin, Takida, The Ceasars och Lars Winnerbäck. Gymnasiet bestod av Slagsmålsklubben och Janis joplin typ. Jag har NÄSTAN, men bara nästan lite svårt att ta till mig den här musiken i dagens läge..och jag har ingen aning om varför. Ångest för att det inte riktigt blev som jag tänkt? Men jag är inte bitter eller långsint. Jag ska få en bebis och alla man vill träffa från det här två stadierna finns kvar. Så, träffa dom du vill träffa..svårare än så är det inte. Vi ses på G. Jag längtar efter Bob.

Kommentarer
Postat av: bob

längtar efter dig med<3

2009-10-14 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0