Winterbourne Chocolate Chili - Freja



I söndags när jag la Leo, satt vid hans säng och läste Mamma mu, frågade han plötsligt : Har vovven slagit sig? har din vovve ont? Med gråten i halsen försökte jag förklara att vovven är sjuk och kanske inte kommer finnas så länge till.

Min Freja är sjuk, hon har cancer.. min älskade burriga varma hund. Världens snällaste och finaste. För en vecka sen var hon hos veterinären och hon gav oss inte mycke hopp, hon har en stor tumör och ska operera bort den imorron.. innan operationen ska hon röntgas, om cancern spridit sig till lungorna är det ingen idé, då tar dom bort henne på en gång. Hon är bara 3 år, det känns som igår när vi åkte och hämtade henne..hon var inte större än sitt ena öra och hon sov i min famn hela vägen.

Det sista som lämnar grodan är hoppet, ska försöka träffa h enne ikväll om jag hinner..jag måste hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0