aow.

Jag hade tänkt pierca medusa i läppen innan jag blev gravid.. sen var det en sån omställning att jag skulle bli mamma att jag glömde bort det lite men nu är jag så sjuuuukt sugen igen! Läst på lite om att pierca sig under graviditeten och det finns ju en infektionsrisk såklart, jag skulle aldrig utsätta bebben för en infektionsrisk men det känns ändå lite surt :( Får göra det direkt när den kommit ut.

Funderar en hel del, tänker för mycket på allting..hela tiden. Min identitet kommer ju liksom..försvagas iochmed att jag blir mamma. Jag blir nåns mamma, det är ett heltidsjobb. Jag kommer inte ha tid med mig själv eller mina drömmar..inte lika mycket tid iaf. Jag vet precis hur jag vill se ut och hur jag vill vara. Jag vill se snygg, fräsch och galen ut. Jag vill att bebben ska ha en mamma som är nöjd med sitt utseende och med sig själv..jag bryr mig inte om vad nån annan tycker, bara vad Dea tycker.. och hon är nästan aldrig nöjd med hur hon ser ut. fan.

Jag känner mig som världens mest själviska människa..typ dum i huvet. adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0