mammablogg?

Jag har läst mammabloggar i flera år, långt innan det ens fanns i min skalle att jag skulle bli mamma nån gång. Nu ska jag ju faktist bli de :) Så jag är väldigt sugen på att omstrukturera mig. En tonårs-mamma-blogg kanske? haha. I ungefär två månader kommer jag vara en teenagemum..galen tanke. Sen fyller jag 20 :)

I tisdags var jag och Palle på KUB-test. Vi fick se den lilla därinne..som låg och sov så skönt att vi fick väcka den och då blev det full fart! Sprattlade som en liten fisk och barnmorskan mätte bebben till ca 13 cm. stor bebis!

Shoppingsuget i mig är snart outhärdligt! är hundra grejer jag vill ha för en mysig, kylig höst som blivande morsa.
1. bodybutter från bodyshop som luktar massor och som vårdar när nordanvinden ligger på.. 
2. Raggsockor från Indiska som går långt över knäna, snyggt och vansinnigt skönt.
3. Mammakläder
4. hudkrämer, hårtoning och nagelfix..mums!

Idag tänkte jag göra badbomder från philofix.se..världens sötaste barnprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0