sunny sunday.

puh, bebben trycker nog på nånting därinne..känns som mensvärk x 10!
Är på jobbet och försöker se glad ut, tur att jag har min fina kollega Lisa här hos mig. Hon är norska, nykär och galen! Jag vet allt om hennes nya pojkvän som bor i Göteborg.
Varför tränar inte folk på söndagar? Det har varit kanske tio personer här idag, skamligt.
När jag har stängt ska jag möta Amalia, så ska vi ta sällskap till jennie&emils lägenhet..aldrig varit där så det är på tiden.
Rallycross annars i helgen, SM Final i Kinnekulle och inte i Strängnäs som jag skrev på fejjan..var lite virrig. Det var najs att vi kände Urban Bergström som körde sig till en andra plats i SM. Grattis!
Kanske låter helt galet men jag är så sjukt sugen på att köra i nån motorsport..men inte rallycross, det är för dyrt. Får bli crosscart, får tjata på Morgan att han bygger en rosa cart till mig :) Nu ska jag ställa upp 'kommer strax'-skylten och käka lite tacos i min söta matlåda. pusshej!

Kommentarer
Postat av: linn

vart jobbar du? =)

2009-09-20 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0