ingen soldat.

Om några veckor är jag 20 år.. har tänkt på att fylla 20 så länge jag kan minnas, men nu känns det inget speciellt. Kan lika gärna hoppa över dagen.

Man lär verkligen känna sig själv genom att sätta ett liv till världen.. för första gången har jag koll vem jag är, och vem jag kommer vara.
Jag vill leva svenssonliv och vara älskad och glad. Jag vill ha galna frisyrer i smyg och jag vill vara rockig ibland, estetisk ibland och lika ful som snygg ibland.

Jag vill visa världen för min son och uppleva allting tillsammans. Jag vill vara världens bästa mamma och om 20 år vill jag att Charlie och Leo ska tänka att 'Hon gjorde sitt bästa' alltid. Jag vill vara generös mot andra våga följa mina drömmar. Jag har fattat att jag är rätt så knasig och annorlunda.. och jag gillar de.

Jag är så fruktansvärt rädd dig mitt lilla liv. . jag älskar dig så att det gör ont, Charlie Gustafsson.  

nu kom bygdehaggan, vi ska repa lite. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0