dan före dan före..

nu hörrni, nu kommer den krypandes upp längs ryggen.. julkänslan. Jag har hittils knappt känt den, skjutit upp allt som ska göras och krupit in under täcket alldelles för mycket på senaste tiden.

Men nu är den här. pirret.

Pirret efter att ge bort alla julklappar. Jag har blivit lite av en expert genom åren.. på att ge bort kärlek i papper. Underbart.

Jag har fem snarkande karlar i soffan, inte illa va? En sambo, två kottar och två katter.

Jag hade sett fram emot att lägga in sillen, slå in paket och smaka på allt gött som tillhör julen tillsammans med min kära sambo ikväll.. men han valde att jobba natt och sen dag utan att sova så det får bli jag och katten Ivar som verkar väldigt intresserad av min julsill..

Efter Bonde ska jag göra Leilas mandlar från Barcelona. Mums!

God jul alla. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0