december.

För varje dag som går blir jag mer och mer övertygad om att jag är på riktigt född med sån fruktansvärd otur. Jag har tur i kärlek, absolut.. och syskonmässigt. Och jag har en fantastisk son. Det är inte det.

Jag är så fruktansvärt klantig, skadar och slår mig precis jämt.. går in i allt, snubblar? jäävligt osexigt.

Allt jag äger går sönder eller försvinner.. och allt som inte har med charlie att göra glömmer jag bort, det är på riktigt otäckt.. det kan vara jätteviktiga saker och jag glömmer bort det helt och hållet. jag kanske är sjuk?

Sjukt misslyckad kransförsäljning idag iaf.. Brevid mitt bord stod en tjej med skylten '50% av allt jag säljer idag går direkt till Kumla Ridförening'. Thanks a lot. Vi befann oss på Kumla Ridskola. Så ini h*lv*ete kallt men som tur var blev jag vän med världens sötaste smyckessmed.. som jag fick köpa ett par jättefina ängla-örhängen av för ett vänskapspris. Min lilla syssling Amanda som var värsta snygga tonåringen var en jäkel att rida häst.. jag missade helt det där med att de va häftigt med hästar under barndomen.. någon knöt mina fotbollsskor och satte en boll framför fötterna.. så det var bara att springa och skjuta.

Imorse så lussade jag och pojkarna för Palle.. han fick vakna ill 'Staffan var en stalledräng'. Inte ett öga var torrt så vackert var det. Charlie var stjärngosse och Leo var tomte :) så söta.

Nu ska jag sova och se om huvudvärken går över. godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0