längesen i december.

åh, det finns så mycke folk som absolut inte någonsin borde få skaffa barn.. men det styr ingen över, tyvärr. Som vuxen har jag lovat mig själv av att bara umgås och bry mig om människor som får mig att må bra. Så det är bara att ignorera idioterna som gör bort sig.


Jag får åka själva på 'Julens sånger' idag och hoppas att jag inte är smittbärare. Hidinge nya kyrka kl 18. Massa julmusik och kärlek!

Igår var vi en sväng och stöttade min sambo i hans nya stora intresse, att röka kött. Det blir rart att ta med på julafton till min Moster Sylwia. Kerstin och barnens farfar var här igår och då bestämde vi att ses på julafton, så det blir pulkaåkning dit på jul-lunch. Leo kom in från logen där Palle, farfar och Farbror jonas stod och snickrade.. 'Dea! Jag viskade bara till farfar vad han han ska få i julklapp, INGEN annan hörde! Bra va?! :D'   haha!

Nu ska jag fixa nån mat sen i med färg i huve! mörkbrunt. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0