A home without a cat is just a house.

Fullt hus här idag, härligt såklart! Via-ligan och bygdehaggan kom först.. alltså, mina systrar, barnen, kalle och nellie.. sen kom min moster, min kusin och hennes lilla bebis med korgen som Holly växt ur och som bebben ska sova i första tiden. Nu står den bäddad och fin brevid dubbelsängen.. åååh <3<3 kan inte förstå att det snart ligger nån och sover där. galeeeeeet.

Nellie stannade kvar här som sällskap till mig, vi har varit ute och nu ligger hon och katten och snarkar brevid varann i soffan med Top Model i bakrunden.. den säsongen från typ 2003 när Jaslene vinner, jag har sett dem alla 5 tusen gånger. Dålig ovana att alltid ha tvn på men TV3 har inte så stor fantasi.. dom visar samma program under flera ÅRS tid? Vad sägs om lite otippade repriser.. som Cluedo som gick när jag var liten! Vore inte de legendary?

Imorrn kommer det lite andra brudar hit, två fjugestabönder som försöker tvätta bort bondstämpeln genom att bosätta sig i Örebro, lönlöst.. dom kommer tillbaka ;) Samt en till riktig fjugestabonde som turligt nog står ut med 513 och bor kvar hos mor i fjögis. bra val! Det blir najs. majs.. majskolvar.. mmmmm, med smör och salt.

Nu blire Top Chef, jag drömde förresten inatt att jag var killen i Karate Kid, jag vaktade fångar och mitt enda vapen var en skruvmejsel? Och jag höll i ett glas vitaminbrus hela tiden som absolut inte fick spillas ut. hm, undra vad det betyder.

Hej och hå, och jobba på.. det är mina tag. see ya.

Kommentarer
Postat av: josie

haha jag skrattade högt åt drömmen med vitaminbrus

2010-02-25 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0