friday

Tidig morgon på viagatan. Hela familjen Johannesson-Lysén sover.. vakna nurå! längtar efter er.

Hade en underbar gårdag, som alltid med er.. mycket skratt och gamla minnen <3

Idag ska vi till barnmorskan, kanske för sista gången.. jag trodde att jag fick värkar inatt, var helt säker..allt drog ihop sig, gjorde svinigt ont och ryggen kändes som mensvärk x 10! Men jag gick fram och tillbaka i köket, det gick över sen somnade jag igen i Palles trygga famn. Panik blandat med kärlek, snart kommer den på riktigt.

Jag har gett upp de här med namn, den får heta.. lillan, lillen eller Bebben. that's it.

Nu ska jag plocka fram lite frukost till mig och de andra. Nellie vill ut och kissa först, puss&hej.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Den kan heta Bobben!

2010-02-26 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0