Painted by numbers

v.36+2

allt jag har i huvet är datum, jag har hela tiden ett nytt datum att se fram emot..

Jag fick två nya datum av barnmorskan igår, det sista är den åttonde mars, shit.. tänk om jag inte kommer då!

Leo var med till barnmorskan igår igen, man ser hur ögonen lyser på lillkotten när han hör bebbens lilla hjärta slå fortfort.. 'storebror-kille' är det nya ordet, och det är riktigt pampigt och viktigt jobb, det är han fullt medveten om. Alla leksaker, kläder och gosedjur som Leo vill att bebisen ska ha har han noga pekat ut åt mig. Gullunge <3

Syjunta igår också, trevligt som alltid.. de va bara Amalia som sydde.. hmm. Vi andra åt semlor och snackade skit!

Känns som jag har med mig halva huset i BB-väskan, haha.. men hellre det än att sakna något därborta. Nu får vi föda i Karlskoga om det kommer igång, känns tryggt :)

På fredag kommer moster, kusin Emelie och lilla Holly hit med korgen som Bebben ska sova i första tiden <3 myspys.

Ikväll blire tacos hos svärfar&Kerstin! puss&hej

Kommentarer
Postat av: Linnea Börjesson

Hej Andrea :)

Tänkte bara säga att det är jättekul att följa din blogg och jag hoppas verkligen att allt går bra och det kommer bli supermys för er när bebben kommer! Önskar er all lycka! Kram!

2010-02-16 @ 21:15:48
Postat av: Dea

Åh tack :) va gullig du är. Kram

2010-02-18 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0