Penny Lane

Igår skulle vi åkt på Williams 4års kalas, men jag hade kronisk huvudvärk och palle blev inringd att jobba natt.. Så Leo åkte själv, haha. Han hade hela sin släkt där men ändå kändes han så sjukt stor när han fick skjuts hem av Gustaf halv elva på kvällen.. Det kändes som att han var 15 år och hade varit på fest. Jag satt uppe och väntade på lillpöjken som den oroliga hönsmamma jag blivit!

Efter den sena hemkomsten skulle jag och Leo strunta i dagis idag för att han skulle få sova ut... 06:34 'Men du, Dea.. sätt på tvn nurå, jag har sovit färdigt'

jajemen, upp och hoppa. VI har haft en mysig och bara lite bråkig förmiddag med bad, hundra bamsetidningar och kak-bak. Sen kom svärmor och plockade upp oss, släppte av mig i Via hos syster och tog med sig kotten hem till sig.

Så här sitter jag, med en katt och en tung mage i knät.. jag blir paranoid en gång i kvarten och tror att ungen ska komma ut.. tänk att den kan komma närsomhelst, spännande värre. Som alla jular och födelsedagar nånsin tillsammans! Idag tror jag att det är en tjej.. en Alice, lr.. Helle..lr..Inger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0