Sunny days

v. 35+6

Åh, vintersol i ansiktet :) precis tagit en promenad med mamma, janna och lilla nellie. Uppfriskande och härligt..fort framåt går det inte med magen men :)

Palle och jag sov hos mamma inatt, han var på lite partaj och jag och mamma hade myskväll med chips och Let's dance. Äntligen åkte den bittra poeten ut.. Heja Gudrun, friskt humör!

Haft en härlig vecka. Blivit fotad av Amalia, både avklätt och påklätt :) Har aldrig gjort nåt liknande, det var jätteroligt! Fixat en del till bebben, köpte lite krafs som man måste ha.. och som man inte måste men vill ha. Imorron är det en månad kvar till beräknat datum.. shit <3

Alla hjärtans dag imorrn också, pampigt värre.. vet inte riktigt vad som händer, Leo kommer hem till oss igen och bara det är ett hjärta. Har en liten överraskning till Palle iaf :) 
 
Tv-nörd som jag stolt är nuförtiden är jag grymt på besviken på förra veckans deltävling i Melodifestivalen.. det var tråkigt rakt igenom! Men Orsa spelmän är med ikväll och det kan ju inte bli annat än succé.. Kalle Moreus in my heart.

Nu kaffe i solen med mammi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0