sweet february.

Jag har ju en liten bebis att se fram emot.. Stackars er som inte har det! Jag skulle deppat ihop för längesen.

1. Skit-OS tar aldrig slut.. inte ens Antikrundan går före enligt SVT, asså..hallå? 2. Skit-vintern tar ALDRIG slut. Folk fastnar, ramlar och kan inte ta sig nånstans. Jag vägrar föda hemma.. 3. Melodifestivalen har spårat ur för längesen.. jag som brukar älska de!

Allt detta skulla svida mycket mera om man inte skulle ha en liten liten 'bäs' här inom en månad <3 Här kommer lite upppiggande tips i dessa dystra tider.

Köp vårblommor! Påskliljor, tulpaner eller annat färglatt.. piggar upp andra och dig själv.

Tänk.. vårmodet! Woho! Behöver inte förklaras närmare.. hugg tag i H&M-katalogen och dröm dig bort en stund.

Vitamin-chocka kroppen.. köp hem massor med frukt som du gillar och gör en krämig smoothie eller en god fruktsallad som du ringlar lite honung över. Upppiggande och absolut inte godare än chips, men nästan.

Håll till godo, So long cowboys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0