TRAVELIN SOLDIER

blä, åt nyss en lökbit.. av misstag såklart. Dom har en förmåga att gömma sig i maten.. usch, löken får man för sina synders skull.

Går in i v.36 idag.. wiie, nästa vecka får vi föda i Karlskoga om det kommer igång.. gööött.

Sover ingenting på nättera, men jag börjar vänja mig.. jag läser ur Änglar&Demoner!

Var hos pappa hela dagen igår, välkomnade Nicklas hem, åt kräftor, åkte linbana för glatta livet och pussade på mina älskade syskonbarn <3

Travelin Soldier - Dixie chicks. Sjukt bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: Joanna

vadå för linbana?

hur var det med nicklas har jag ju glömt fråga!

väntar på att tea ska vakna.. :)

travelin soldier är så sjukligt bra! men den är klurig.. konstig i tajmingen, vi måste pröva sjunga den!

puss

2010-02-08 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0